Tele2 klantenserviceTele2 is een telecomaanbieder, die oorspronkelijk uit Zweden afkomstig is. Het bedrijf biedt zowel vaste als mobiele telefoniediensten aan en richt zich daarnaast op datanetwerken en internetdiensten. Het bedrijf heeft onlangs flink geïnvesteerd in een 4G-netwerk, waarmee het met andere grotere aanbieders wil gaan concurreren op de mobiele telefoniemarkt. Zoals bij ieder bedrijf, staat de klant centraal en is het op verschillende manieren mogelijk om contact op te nemen. Klanten kunnen bijvoorbeeld met vragen over een bepaald product of problemen met een dienst of instellingen contact opnemen met de Tele2 klantenservice. Telefonisch contact opnemen met de Tele2 klantenserviceHet is mogelijk om op verschillende manieren contact op te nemen met de Tele2 klantenservice. In de eerste plaats is er een speciaal Tele2 telefoonnummer, waar klanten naar kunnen bellen als ze ergens hulp bij nodig hebben. Een medewerker van de Tele2 klantenservice zal dan proberen om eventuele vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en problemen zo goed mogelijk op te lossen. Het voordeel van deze manier van contact opnemen met de Tele2 klantenservice is dat je persoonlijk te woord gestaan wordt en de communicatie vlot verloopt. Je hoeft niet op een antwoord te wachten en als je een ingewikkeld probleem hebt, is de kans het grootst dat het wordt opgelost als je het telefoonnummer belt. Overige contactmogelijkhedenNaast telefonisch is de Tele2 klantenservice echter ook op andere manieren bereikbaar. Op de website van het bedrijf vind je bijvoorbeeld een onderdeel ‘klantenservice’, waar je niet alleen contactmogelijkheden als het telefoonnummer kunt vinden, maar ook kunt proberen om het probleem zelf op te lossen. Met handige hulp bij veel voorkomende problemen biedt het bedrijf aan om zelf eerst een snelle oplossing te vinden, voor er direct persoonlijk contact hoeft te worden gezocht. Daarnaast is er een forum en zijn er verschillende Social Media-accounts. |
http://deklantenservice.nl/bedrijven/tele2-klantenservice/ |