Nooit meer klanten niet te woord kunnen staanBent u werkgever, heeft u een druk bedrijf met veel werknemers maar beschikt u niet over een secretaresse of assistent die telefonische zaken regelt en is er om wat voor reden dan ook geen mogelijkheid tot deze functie, dan bent u op zoek naar een antwoordservice. Een antwoord service is eigenlijk een mogelijkheid voor klanten om te bellen naar uw bedrijf wanneer ze bijvoorbeeld vragen hebben. Het antwoordservice gaat dan opzoek naar een antwoord voor de klant en hoopt deze zo verder te kunnen helpen. Met een antwoordservice, hoeft u zichzelf geen zorgen meer te maken over of klanten wel of niet geholpen kunnen worden aan de telefoon bij vragen. Naast het feit dat u hiervoor geen extra werknemers in dienst hoeft te nemen en u zelf ook niet de hele dag bereikbaar hoeft te zijn voor klanten via de telefoon, scheelt het u ook nog eens tijd. Ook voor bepaalde periodes beschikbaar Tevens is het mogelijk om een tijdelijk abonnement af te sluiten voor een antwoordservice. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen deze alleen in te schakelen tijdens de vakantieweken of weekenden of andere momenten. Wanneer u normaal gesproken wel iemand in dienst hebt die dit voor u regelt, of wanneer u dit wekelijks zelf doet, maar in drukkere periodes dus even een hulpmiddel nodig heeft. Antwoordservice biedt u dus extra tijd en minder kosten. U hoeft namelijk geen extra werknemers in dienst te nemen en dit scheelt u in kosten die gaan naar de werknemers. Neem gerust contact met ons op U kunt nu bij antwoordservice een offerte aanvragen op de website. Dit is vrijblijvend uiteraard. Ook kunt u contact opnemen via de site. Op de site vindt u nog meer informatie of misschien wel antwoorden op eventuele vragen. Anders kunt u die altijd nog telefonisch aan ons stellen. Kijk eens op jallohtvt.nl voor meer informatie.
|